y: met de debuutlancering van Nike Women's Collections lever



y: met de debuutlancering van Nike Women's Collections lever

Postby yaya2017 » 14 Jan 2019, 04:13

House of Innovation: Digitaal ondersteunen van innovatie, design en persoonlijke service bij de twee nieuwe flagship stores van Nike zijn anders dan bij alle andere Nike-retailervaringen. Een Sneaker Lab op de vierde verdieping van NYC's House of Innovation 000 toont de grootste concentratie Nike Air Max 2017 Damen Nike-schoenen overal ter Nike Air Max 270 Womens wereld; de Expert Studio biedt een toonbeeld van een-op-een service die lokale Nike-leden in de winkel en in de Nike-app kunnen boeken. Shanghai's House of Innovation 001 herbergt een digitaal toegankelijke Center Court waar klanten kunnen genieten van sprekerssessies, workshops en digitaal geleide proefessies; en bij Nike by You kunnen NikePlus-leden een-op-een sessies hebben met een ontwerper om geselecteerde schoenen aan te passen. Nissan App bij Retail: de interactieve app is ontworpen om op een intu?tieve wijze de wereld van technologie en fysieke retail te overbruggen, door de kracht van uw smartphone (en bij uw dichtstbijzijnde Nike-winkel). Nike by Melrose: de eerste Nike Live-conceptwinkel die zijn deuren opent, biedt onderdak aan een selectie van producten die worden bepaald door digitale Adidas Superstar Mujer handelsgegevens Adidas ZX Flux Womens van Nike (zoals Adidas ZX 750 Dames kooppatronen, app-gebruik en Adidas Deerupt Womens betrokkenheid) om lokale NikePlus-leden precies te dienen wat ze willen.

Wanneer dit wordt bereikt, kunnen nieuwe silhouetten veel verder gaan dan hun oorspronkelijke bedoeling. Een goed voorbeeld: de Air Force 1 heeft het moderne sportontwerp van Nike sinds zijn aankomst in 1982 getransformeerd. Essenti?le trainingskleding en nieuwe verkenningen van digitale vaartuigen dienen ook als herinneringen aan hoe de ziel van sport regelmatig de code van de straat wordt. Nigeria-voetbalfederatie kits: doordrongen van de Naija-geest, channelen de kits een gezond reservaat van uitbundigheid en vertegenwoordigen de weergaloos koele cultuur van puur hedendaags Nigeria.Earned Edition-uniformen: teams die de NBA Play-offs maken, zullen worden beloond met exclusieve nieuwe uniformen - variaties Nike Internationalist Femme op de Nike Air Max 90 Donne uniformen van het Nike Air Max 95 Femme Statement of de City Edition van elk team - die erop Nike Air VaporMax Dames gericht zijn om fans een tastbare claim te bieden op de erfenis van hun team en de huidige successtreak. De 1 Reimagined: deze 10-schoenencollectie - een resultaat van 14 vrouwen die twee weken in Londen doorbrengen om " coole shit "- geeft een vrouwelijk perspectief aan de Air Force 1 en Air Jordan 1. De collectie realiseert een aantal eerste inspanningen tegen de legendarische iconen, gaande van verhoogde stapelhoogten tot korsetveters.

Nike City Ready: met de debuutlancering van Nike Women's Collections leverde een volledig vrouwelijk ontwerpteam gerichte silhouetten die een nieuwe maatstaf vormen voor athleisure. Nike x A-COLD-WALL * Air Force 1: de bekroonde ontwerper Samuel Ross uit Londen duwde de legendarische Air Force 1 in een toekomstige staat door Nike Air Max 90 Dames Nike Flyleather in Nike Air Vapormax Womens te zetten, een Nike Air Max 90 Femme supermateriaal dat de natuurlijke Nike Air Max TN Mujer tactiele eigenschappen van leer handig in evenwicht houdt belangrijke vermindering van de ecologische voetafdruk van de planeet. Nike x MMW: werken met de nieuwste reeks digitale hulpmiddelen van Nike (van atlaskaarten tot rekenalgoritmen), de unisex-collectie van Matthew M Williams combineerde gegevens over sporters en menselijke vindingrijkheid om een ??doelgerichte esthetiek aan training te geven. Per slot van rekening is persoonlijke voorkeur een essentieel onderdeel van de prestaties.
yaya2017

 
Posts: 1513
Joined: 12 Jul 2017, 10:55

Return to New Hindi

Who is online

Users browsing this forum: AldenKa, BrantOi, JerodMi, KeganJef, valoriant and 4 guests

cron