werkschema met al zijn spellen

werkschema met al zijn spellen

Postby Banning » 13 Aug 2018, 08:38

Dus jullie zijn echt een gezond, fit paar, dan! Ik weet zeker dat dat een enorme invloed op Lila zal hebben. Wat hebben de voordelen van een fitte familie te zijn?

Mijn man heeft me aangemoedigd om mijn certificering voor persoonlijke training te behalen, omdat hij ziet Adidas Zx 750 Damen hoeveel ik heb genoten van trainen en de sportschool. Ik heb "geoefend" op een aantal van mijn vrienden en ze zijn ook super ondersteunend geweest. Lila is nog te jong om het te begrijpen, maar ze is al een gym baby! ??

En ik weet zeker dat je conditie zeker loont in je rol als moeder, toch?

Ja, Lila heeft zoveel energie nodig! Ik noem haar mijn medicijnbal van 15lb! Ik ben soms verbaasd over de hoeveelheid squats die ik gedurende de dag doe terwijl ik haar vasthoud en iets probeer op te pikken dat ze liet vallen. Ze is een workout!

Hoe zit het met je eetgewoonten? Is dat iets waar je op let, evenals je conditie? Probeerde je gezond te eten toen je zwanger was?

Ik had zoveel geluk dat mijn grootste verlangens naar zwangerschap aardbeien waren. Ik moest ze elke dag opeten, in welke vorm dan ook. Ik was ook een grote koolmeid. Nike Air Pegasus 83 Donna Ik had waarschijnlijk een paar keer per week pizza. Ik heb ook toegegeven aan een occasionele bagel met roomkaas. Ik wilde ook geen gewoontes beginnen die moeilijk na de baby af te schudden zijn. Ik wist dat als ik elke avond een koekje at, ik dat na de baby zou willen blijven doen. Dus ik heb ervoor gezorgd dat ik dit soort dingen tijdens de zwangerschap niet zou doen, althans de hele tijd ??

Ik kreeg in totaal 25 pond tijdens mijn zwangerschap. Toen ik voor het eerst zwanger werd, stelde ik een doel voor mezelf dat was om NOOIT zwangerschaps-kleding of kleding boven mijn normale maat te kopen. Ik droeg veel leggings en blozende blouses! Ik heb zelfs een mooie wikkeljas opgesmeerd, zodat ik hem na de zwangerschap kan dragen. Ik ben schuldig dat ik vrij de shopper ben, dus ik zou ook zelf stukken kopen die ik na de zwangerschap Nike Blazer Low Dames zou kunnen dragen. Het was gewoon een leuk motief om mezelf te motiveren om weer in vorm te komen na de baby.

Over het algemeen let ik op mijn dieet en gewicht. Ik probeer veel heel, gezond en biologisch voedsel te eten. Ik ben een Italiaan en houd van brood en kaas, maar ze worden altijd goedgemaakt, dus ik voel me niet schuldig.

En hoe is het geweest, trachten workouts in uw dag in te passen, met het verzorgen van Lila en het bedrijf?

Lila is altijd mijn eerste prioriteit, dus soms is het een beetje een uitdaging om iemand naar haar te laten kijken. Mijn man heeft ook een gek werkschema met al zijn spellen, dus dat kan lastig zijn. Maar gelukkig is mijn taak flexibel, dus ik probeer mijn best om de week in te plannen. Ik plan al mijn workouts op dezelfde manier als je een afspraak met een arts zou plannen. Als je het niet inroostert, zal het nooit gebeuren.

Ik neem Lila mee om een ??paar dagen met mij samen te werken en ze kijkt me aan in de stretchroom, of mijn broer of een paar van de jongens die hier werken, helpen me haar te bekijken. Mijn moeder en schoonmoeder kijken ook twee dagen per week naar haar, dus dat helpt ook veel. Mijn man is geweldig en zal haar in het weekend bekijken, zodat ik naar mijn Pilates-lessen kan gaan. Het vergt werk om ervoor te zorgen dat ik mijn trainingen krijg, maar het is een Nike Air Max Classic Bw Mens prioriteit voor mij. Ik voel me geweldig en maakt me gelukkig, dus ik kan mijn baby gelukkig maken.

Absoluut, gelukkig mama is een gelukkige baby! Gefeliciteerd met de prachtige Lila en ik wens je veel succes als je besluit om een ??trainer te worden.

Dank je! De persoonlijke training is absoluut iets dat ik graag zou overwegen na te streven. Ik heb nog steeds een manier om te gaan voordat ik me klaar voel. Maar ik ben er hard aan bezig !!

Het klinkt alsof fit worden zo'n positieve invloed heeft gehad in je leven. Bedankt dat je een Fit Mama Friday bent, Jen!
Banning

Return to New Hindi