nadat je een pint hebt neergehaald

nadat je een pint hebt neergehaald

Postby Banning » 13 Jul 2018, 07:44

Ik heb afscheid genomen van Hyde Park, ik heb afscheid genomen van de hashers en ik heb heel veel afschuwelijk afscheid genomen van mijn vrienden en familie. Op vrijdag 4 november vertrek ik voor vier maanden naar Australi? en Zuidoost-Azi? voor het volgende grote avontuur. Het is een beetje enge dingen, maar erg spannend.

Het eerste dat ik in mijn rugzak stopte, waren mijn hardloopschoenen (helemaal niet omdat ze onderaan zitten en daarom het minst toegankelijk zijn). Ze komen met mij mee en ik zal in nieuwe landen rennen, nieuwe wegen inslaan en mogelijk een beetje verdwaald raken. Ik heb tenslotte twee lente-Britse marathons om me voor te bereiden.

Het andere ding dat met me meegaat, is Asics Gel lyte 5 Damen veel! Verwacht niet dat ik stil ben, alleen omdat ik niet bij mijn bureau ben. Er zal genoeg tijd zijn om een ??paar woorden met elkaar in verband te brengen, en met wat het behoorlijk heet wordt, waar ik ga, veel kansen voor mij om mijn verzameling zweterige headshots te laten groeien.

Naast het meedoen aan een paar lokale hash-runs terwijl ik in het buitenland ben, zal ik een paar races ophalen en misschien een hardloopclub of twee neerstorten. Ben je in Australi?? Vertel me waar ik zou moeten rennen? Vertel me welke races ik zou moeten doen of nodig me uit om met je club te komen trainen.

Zodat je niet genoeg krijgt van het horen hoe het te warm is om beneden te trainen terwijl de temperatuur in het VK keldert en je trekt aan vijf lagen thermische hardlopen panty, ik heb een paar Nike Internationalist Femme oude vrienden die beide zijn in training voor voorjaarsmarathons om je gezelschap te houden. Je kunt Nike Air Zoom Pegasus 32 Donna meer over hen te weten komen op de pagina met gastbloggers. Maak ze alsjeblieft welkom.

Een grote eer is deze week aan mijn gegeven. Op dinsdag werd mijn laatste uitstapje met de City Hash House Harriers voor vier maanden gekenmerkt door mijn offici?le acceptatie toen ze me stevig vastpakten en stevig vasthielden tegen de zweterige, met bier doordrenkte boezem. Na ongeveer tien uitstapjes met de hashers hebben ze me een hashing-naam gegeven.

Dus naast de naam die mijn ouders aan mij gaven (Laura) en mijn bloggende pseudoniem (Lazy Girl), reageer ik nu ook op de naam 'Wet Down Under'. Gekozen omdat ik de hashers verlaat om voor een tijdje naar Australi? te gaan (meer hierover op maandag).

Hashing-namen zijn, van oudsher, een beetje www.polviskera.es aan de kant van The Not Suitable For Work. Hoewel ik denk dat ik lichtvaardig ben ontsnapt in vergelijking met sommige hashers, zal ik mijn visitekaartjes nog niet veranderen.

De naamgevingsceremonie houdt in dat je in het midden van de cirkel wordt gesleept en dat mensen naamsuggesties naar buiten schreeuwen totdat de wijsheid van de menigte beslist wie ze leuk vindt. Dan ga je op je knie?n, wordt er bier over je heen gesprenkeld en nadat je een pint hebt neergehaald, begint je nieuwe identiteit. Ik stel me voor dat het hele proces van bescherming van getuigen hier behoorlijk op lijkt.

Dit was een heel andere avond dan die ik op woensdagavond had toen ik naar de blogprijzen van Cosmopolitan Magazine ging - en mogelijk enigszins uitlegt waarom ik niet heb gewonnen. Dat en het feit dat ik naar huis ging en mijn gezicht waste in Adidas Zx Flux Damen Dettol handwas. Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat Cosmo-meisjes zulke dingen niet doen. Iedereen bedankt die op mij heeft gestemd. Ik dronk een Cosmo ter ere van ieder van jullie.
Banning

Return to New Hindi