Believe in the Run s

Believe in the Run s

Postby Labi1995 » 17 Apr 2018, 08:53

Saucony Kinvara har l?nge varit ett ?verl?gset alternativ f?r mig bland l?gdroppe, l?tta tr?ningsskor. Jag har k?rt maraton i Kinvara och har haft positiva erfarenheter med de flesta iterationer av den skon som har kommit ut. Sedan Kinvara 7 f?r n?gra Nike Air Max Zero Womensm?nader sedan har jag h?rt m?nga blandade ?sikter om den nyaste versionen av skon. N?gra har f?reslagit att det ?r f?rlorat en del av sin magi genom att bli en mer traditionell sko, medan min v?n Thomas ?ver p? Believe in the Run s?ger att den k?nns ganska lik v6.

Jag brukar vara ?verens med Thomas h?r - ?ven om b?de ?vre och tunga har ?ndrats i v7, beh?ller skoen k?rnan i vad Kinvara ?r. Det ?r fortfarande en l?ttvikt (under 8oz i storlek 9), prisv?rd ($ 110 MSRP), 4mm drop sko (22mm h?l, 18mm framfod) som passar b?de hastighet och l?ngre avst?nd (specifikationer via Running Nike Air Presto Womens Warehouse). Som n?gon som f?redrar mindre sko underfoot, ?r Kinvara mer av en distans tr?nare och marathon racer f?r mig, och v7 passar fortfarande den fakturaen ganska snygg. ?vre Kinvara 7 ?r verkligen ganska lik den i den tidigare versionen. N?tet har ?ndrats n?got, ?verlagren har flyttats runt, och Sauconyos logotyp har flyttats fram?t mot framfoten (som Brooks har gjort p? n?gra av sina skor). Men n?r det g?ller passform, funktion och komfort ?r det verkligen inte mycket m?rkbar f?r?ndring. P? de flesta s?tt ?r det fortfarande en ganska enkel, minimalt strukturerad ?vre (till exempel ?Nike Air Max 2017 Womens r h?lr?knaren mycket mjuk och flexibel). Saucony valde att h?lla Pro-Lock-slingan runt mittfoten. Jag har ?rligt ingen preferens p? det s?ttet, men min allm?nna k?nsla ?r att den inte g?r mycket (liknande Brooks PureProject NavBand) , och kunde d?rf?r Nike Internationalist Womens elimineras f?r att raka lite av vikt och f?renkla skon. Kanske ?r den st?rsta skillnaden jag m?rkte i Kinvara 7 passformen (anm?rkning: Jag g?r alltid 1/2 storlek upp i Kinvara). K6 passar mig bra, men framsidan av K7 k?nns ganska rymlig f?r mig. Det kan vara den rymligaste foten jag har k?nt i n?gon version av Kinvara. Mittfoot och h?l l?ses bra och det h?r ?r ett av de b?ttre passande skor jag har f?rs?kt p? ett tag - skulle vara ett bra alternativ f?r svullnad i samband med l?ngre avst?nd f?r mina f?tter (jag har f?rmodligen k?rt ?ver 70 miles i dem, men l?nga k?rningar maxed ut en 7-8 miles).
Labi1995

Return to New Hindi