duizenden kinderen zijn wiens enige

duizenden kinderen zijn wiens enige

Postby Banning » 11 Oct 2018, 09:16

Natuurlijk zijn er merkmethoden zoals Chi Running, Pose Running, Evolution Running, waarvan elk claimt dat ze je helpen effici?nter te werken door het lesgeven in 'betere' vorm. Elk van deze heeft zijn eigen voordelen.

Het is echter onwaarschijnlijk dat je een running coach van wereldklasse vindt, zoals Alberto Salazar, die zichzelf een Pose Coach noemt, of een Chi Running Coach, enz. Deze topcoaches weten vooral dat hardlopen geen sport is waarin een Nike Air Max Zero Hombre one size fits Nike Air Max Command Damen all, merkbenadering werkt!

In plaats daarvan vertrouwen deze professionals op de juiste toepassing van degelijke biomechanische principes om de vorm of hardlopers als individuen te verbeteren. Je kunt hetzelfde doen!

Sofia is een 15-jarig meisje dat lijdt aan Spina Bifida, een probleem met het ruggenmerg dat verschillende mobiliteitsproblemen veroorzaakt. Door haar toestand kon ze haar benen niet bewegen.

Ze was gisteren te gast op een radiostation om Dynamo Camp te promoten, een prachtig initiatief voor kinderen.

Wat me heel erg trof toen haar werd gevraagd naar haar dromen, antwoordde Sofia dat ze in veel van haar dromen haar handicap niet heeft en dat ze gelukkig is.

Toen zei ze: "Als ik ooit van mijn ziekte zou genezen, zou ik als eerste gaan rennen".

Je zou moeten rennen omdat je het kunt. Je moet het Nike Air Vapormax Donna geschenk respecteren Adidas Zx Flux Damen dat je hebt gekregen.

De volgende keer dat je op de bank bent, vraag je je af "zal ik gaan rennen of hier blijven en lui zijn?", Probeer dan te denken dat er duizenden kinderen zijn wiens enige wens zou zijn om op te staan ??en te rennen.

Stel je voor dat je een kind bent en je grootste droom, elke dag van je leven, was om te kunnen gaan voor die run. Ren voor dat jochie. Koester het geschenk dat je had om te ontvangen.

Sofia's interview is hier beneden (het is in het Italiaans, maar je zou haar moeten zien glimlachen).

Het goede doel wordt genoemd Dynamo Camp, en het is de Italiaanse aflevering van een wereldwijd initiatief genaamd SeriousFun, begonnen in 1988 door acteur Paul Newman.

Op het eerste gezicht lijkt de 4: 01.44 indoor mile die Jack Bolas in New York liep niet zo'n groot probleem.
Maar het echte verhaal Adidas Nmd Damen was niet zijn vierde plaats; in plaats daarvan was het de viervoudige All-American die als eerste professionele atleet een race in 3D-geprinte apparatuur uitvoerde.
Concreet werden de spiesplaten op de schoenen die Bolas in januari droeg gecre?erd door New Balance na een lang onderzoeks- en ontwikkelingsproces gericht op het voldoen aan de individuele behoeften van de schoenen.
Banning

Return to New Hindi