houding te behouden



houding te behouden

Postby Banning » 11 Oct 2018, 08:25

Het is niet ongebruikelijk voor hardlopers om te klagen over benauwdheid of pijn in het kuitcomplex van het onderbeen. Het repetitieve laadkarakter van Nike Air Zoom Pegasus 31 Damen hardlopen zorgt ervoor dat deze spieren zwaar belast worden als de voet en enkel worden geladen en gelost. Alle zwakke punten of Nike Air Force 1 Donna disfuncties worden snel ontdekt als we de loopsnelheid of intensiteit verhogen.

Als we de opties voor hardloopschoenen aanpassen, stellen we ook verschillende vragen over deze spieren. Vooral bij het maken van een wijziging in een aanzienlijk meer minimalistische schoen, wordt het kuit- en achillescomplex door een groter bewegingsbereik geladen in dorsaalflexie met gesloten ketting (gewichtsbuffing). Het is alsof je een hielwig wegtrekt van een voet die volwassen is geworden om zo'n wig te gebruiken. Er zijn een aantal belangrijke oefeningen die uw lichaam in staat stellen om de hoeveelheid kalf die wordt gebruikt voor het hardlopen beter te beheren.

Warm je kalveren op voordat je gaat hardlopen
Uit persoonlijke ervaring kan ik absoluut zeggen dat mijn kalveren zijn gered door deze dynamische kalfswarmte toe te voegen aan mijn voorlooproutine. Adidas Zx 750 Mujer Deze eenvoudige oefening werkt de kuitspieren dynamisch door een reeks bewegingen in dorsiflexie, waardoor ze lekker opwarmen. Door de tenen naar binnen en naar buiten te richten tijdens het uitvoeren van de oefening, worden verschillende delen van de vele spieren van het kuitcomplex op belangrijke wijze be?nvloed.

Ik heb de neiging om deze oefening ook na de vlucht uit te voeren om mijn herstel te vergemakkelijken. Pre-run Ik doe het met een redelijk snel tempo. Post-run, echter, ik vertraag het en ondersteun elke individuele stretch voor een paar seconden.

Oefen en perfectioneer de juiste armbeweging als je fris bent en je goed voelt. Als je eenmaal comfortabel met de techniek bent, zul je ontdekken dat je een geheim wapen hebt ontwikkeld in je lopende arsenaal!

Ik merk dat het ervoor zorgt dat hardlopers zich concentreren Adidas Nmd Dames op hun armbeweging wanneer ze vermoeid zijn, om een ??goed ritme, pasfrequentie (cadans) en houding te behouden. Dit is veel krachtiger Adidas Zx 750 Damen dan te proberen de vermoeide benen weer aan het werk te krijgen!

Probeer het op je volgende lange termijn ... mijn atleten en ik vinden het een prima richtpunt en focuspunt om te gebruiken.

Als u met een heuvel staat, kunt u uw ellebogen bovendien meer heen en weer pompen. Voel hoe de krachttoename van je armen naar je benen wordt overgedragen.

Zoals Matt zegt in de video hierboven. Probeer alle kracht in een heen-en-weergaande beweging te richten, waarbij overmatige rotatie wordt vermeden. We willen alle kracht die je cre?ert om je vooruit te helpen!
Banning

 
Posts: 614
Joined: 16 Jan 2018, 06:48

Return to New Hindi

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests

cron